مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:502021-07-27سياسي

وضعیت منتخبان شوراهای شهر در مازندران همچنان مورد تایید است


معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری مازندران گفت:آخرین وضعیت منتخب شوراهای شهر توسط هیئت های اجرایی و نظارت که قبلا تایید شده بود همچنان مورد تایید است و فعلا تغییر در این راستا صورت نگرفته است.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری مازندران گفت:آخرین وضعیت منتخب شوراهای شهر توسط هیئت های اجرایی و نظارت که قبلا تایید شده بود همچنان مورد تایید است و فعلا تغییر در این راستا صورت نگرفته است.

در نامه ای ناگهانی از سوی میرسلیم نایب رییس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی به مرادیان رییس هیئت عالی نظارت بر استان مازندران از رد صلاحیت پنج عضو شوراهای شهری این استان ‏خبر داده شد.

ای نامه که در تاریخ 29 تیرماه 1400 نوشته شده بود که با توجه به اعلام تایید نشدن صلاحیت نهایی سید ذوالفقار شریفی ایزدی و سبحان بخشی موسی کلایی از ساری، صابر سام دلیری از چالوس، فرهاد کریمانی از کلاردشت و محمدرضا خاکپور از شهر امامزاده عبدلله آمل، از سوی این هیأت، نام آن ها از لیست منتخبین شورای ششم حذف و اعضای علی البدل جایگزین شوند.

اما کیوان مرادیان ساعاتی بعد این نامه میرسلیم را فاقد وجاهت قانونی دانسته و گفته است که انتخابات شهرهای مازندران از سوی وزارت کشور تأیید شده است و نامه نگاری در خصوص تأیید صلاحیت ها پس از آن تار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت منتخبان شوراهای شهر در مازندران همچنان مورد تایید است

وضعیت منتخبان شوراهای شهر در مازندران همچنان مورد تایید است