مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-27سياسي

نماز جمعه قدرت و عظمت اسلام را نمایان می کند


نماز جمعه نعمت بزرگ الهی و حج مساکین و از فرائض بسیار با اهمیت و مهم جامعه اسلامی بوده و و عظمت اسلام را نمایان می کند.

- ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی اظهارکرد: باید مسائل فکری مورد نیاز جامعه در خطبه های نماز جمعه مطرح و خطیب جمعه وظیفه آگاهی بخشی جامعه و امت اسلامی را بر عهده دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان افزود: نماز جمعه نعمت بزرگ الهی و حج مساکین و از فرائض بسیار با اهمیت و مهم جامعه اسلامی است.

این اجتماع بزرگ امت اسلامی در روزهای جمعه در تمامی بلاد اسلامی تشکیل می شود و همانند برگزاری حج است و مسلمانان هر هفته در هر کجای جهان اسلام که باشند باشکوه در نماز جمعه شرکت می کنند و قدرت و عظمت اسلام را نمایان می کنند.

نورمفیدی ادامه داد: انقلاب با عظمتی را که حضرت امام خمینی (ره) تشکیل و تاسیس کردند، نیازمند یک پشتوانه دائمی بود که نشان دهد ما در صحنه هستیم و این نمازجمعه است که می تواند چنین پشتوانه ای را داشته باشد.

وی اضافه کرد: فلذا دشمنان ما از برگزاری باشکوه نمازهای جمعه ناراحت هستند و از خلوت شدن نماز خوشحال می شوند، به طوری که اگر نماز جمعه خلوت شود می گویند انقلاب پایگاه خودش را از دست داده بنابراین بر مومنین و انقلابیون ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه قدرت و عظمت اسلام را نمایان می کند

نماز جمعه قدرت و عظمت اسلام را نمایان می کند