مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-27سياسي

از تذکر به وزیر ارتباطات تا ابهام در معاملات مربوط به پادگان 06 در شهرداری


اعضای شورای شهر تهران درباره معاملات مربوط به پادگان 06، تبدیل وضعیت کارکنان شرکت شهربان و بی توجهی به وضعیت عمارت مستوفی الممالک تذکر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در تذکری به وزیر ارتباطات اظهارداشت: تذکرم را در رابطه با وضعیت خانه تاریخی مستوفی الممالک در محله سنگلج تهران برای بار سوم در طول دوره شورای پنجم در صحن علنی اعلام می کنم.

وی افزود: خانه تاریخی مستوفی الممالک که معروف به خانه پروانه ها و خانه سیاسی تهران است، متعلق به میرزا یوسف مستوفی الممالک و پسرش میرزا حسن مستوفی الممالک است که به شماره 1505 در تاریخ 2 اردیبهشت 1356 در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.

در دهه 70 شرکت پست با هدف تبدیل این بنا به موزه، این اثر تاریخی را خریداری کرد اما نزدیک به 3دهه است که این عمارت به حال خود رها شده و هر روز وضعیت آن نسبت به روز قبل به دلیل عدم رسیدگی، بدتر و بدتر می شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینجانب در ابتدای دوره پنجم شورای شهر تهران در تاریخ 17دی 1396 و در جلسه 36 شورای شهر نسبت به وضعیت این بنا تذکری خطاب به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دادم.

پس از این تذکر و با انتقادهای فعالین حوزه میراث فرهنگی در فضای مجازی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تذکر به وزیر ارتباطات تا ابهام در معاملات مربوط به پادگان 06 در شهرداری

از تذکر به وزیر ارتباطات تا ابهام در معاملات مربوط به پادگان 06 در شهرداری