مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-27سياسي

مردمی که هنوز هم فکر می کردند برنده قرعه کشی شدند ولی حسابشان خالی می شوند


دادستان عمومی و انقلاب قم از کلاهبرداری میلیاردی با شیوه قدیمی تماس تلفنی مجرمان با ادعای واهی برنده شدن در قرعه کشی صدا و سیما و خالی کردن حساب بانکی افراد خبر داد.

- ایسنا/قم دادستان عمومی و انقلاب قم از کلاهبرداری میلیاردی با شیوه قدیمی تماس تلفنی مجرمان با ادعای واهی برنده شدن در قرعه کشی صدا و سیما و خالی کردن حساب بانکی افراد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین غریب، دادستان عمومی و انقلاب قم، با هشدار مجدد به شهروندان نسبت به کلاهبرداری با شیوه قدیمی تماس تلفنی مجرمان با ادعای واهی برنده شدن در قرعه کشی صدا و سیما و خالی کردن حساب بانکی افراد، عنوان کرد: با وجود هشدارهای مکرر، در 4 ماه ابتدایی سال 1400، یک میلیارد و دویست میلیون تومان از 99 نفر کلاهبرداری شده است و در سال گذشته، 288 شکایت به مبلغ جمعا یک میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون تومان در استان ثبت و رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه کلاهبرداران تلفنی با منتسب کردن خود به ارگان ها و نهادهای دولتی و یا تحت نام رادیو جوان، رادیو پیام، رادیو معارف و همراه اول و ایرانسل با تماس با مردم، و اعلام برنده شدن در قرعه کشی، سناریوی کلاهبرداری خود را اجرا می کنند، اظهار کرد: در شگردهای جدید این نوع کلاهبرداری برای جلب اعتماد مردم از آنها خواسته می شود که برای دریافت جایزه، اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی که هنوز هم فکر می کردند برنده قرعه کشی شدند ولی حسابشان خالی می شوند

مردمی که هنوز هم فکر می کردند برنده قرعه کشی شدند ولی حسابشان خالی می شوند