مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-27پزشكي

پیش بینی افزایش بیماران بدحال منتظر تخت در پشت درب بیمارستان های بابل


سازمان علوم پزشکی بابل طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با تداوم بی تفاوتی و سهل انگاری عمومی، به زودی تعداد بیماران بدحال منتظر تخت در پشت درب بیمارستان ها افزایش یافته و شرمساری و پشیمانی آن برای دعوت کنندگان به تجمع و اجابت کنندگان نقض دستورالعمل ها خواهد ماند.

- ایسنا/مازندران سازمان علوم پزشکی بابل طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با تداوم بی تفاوتی و سهل انگاری عمومی، به زودی تعداد بیماران بدحال منتظر تخت در پشت درب بیمارستان ها افزایش یافته و شرمساری و پشیمانی آن برای دعوت کنندگان به تجمع و اجابت کنندگان نقض دستورالعمل ها خواهد ماند.

در این اطلاعیه آمده: ضمن تبریک اعیاد پربرکت ذی الحجه، به استحضار می رساند متأسفانه خیز جدید بیماری کرونا با گونه دلتا در استان و شهرستان منجر به اشغال ظرفیت تختهای بیمارستانی موجود شده است و ارائه خدمت به بیماران با ایثار کادر سلامت و به دشواری انجام می شود.

در این شرایط خطرناک، بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی و ادامه برگزاری تجمع های خانوادگی و اجتماعی و رفت و آمدها باعث افزایش تصاعدی تعداد بیماران و افزایش مرگ و میر می شود.

لازم است توجه کنیم که حتی اگر تخت جدید از طریق بیمارستانهای صحرایی اضافه شود، پرسنل مجرب برای ارائه خدمت در اختیار نخواهد بود و توان کارکنان موجود هم به علت خستگی شدید ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش بیماران بدحال منتظر تخت در پشت درب بیمارستان های بابل

پیش بینی افزایش بیماران بدحال منتظر تخت در پشت درب بیمارستان های بابل