مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-27سياسي

تفکر جهادی مهمترین مولفه قوی شدن نظام اسلامی در گام دوم انقلاب است


فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به اینکه تبدیل تهدیدها به فرصت فلسفه اصلی فعالیت گروههای جهادی است، گفت: تفکر جهادی مهمترین مولفه قوی شدن جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب است.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به اینکه تبدیل تهدیدها به فرصت فلسفه اصلی فعالیت گروههای جهادی است، گفت: تفکر جهادی مهمترین مولفه قوی شدن جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب است.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی در گفت وگو با ایسنا به آغاز فعالیت گروههای جهادی در شهرستان ساوه اشاره کرد و افزود: فرهنگ و گفتمان جهادی در بین جوانان و نوجوانان این مرزوبوم وجود دارد و با گذشت زمان متجلی می شود که از افتخارات انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی به حضور جوانان در عرصه های مختلف تشکیل نهضت انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی اشاره کرد و افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب یک دستورالعمل راهگشا برای محور قرار دادن جوانان در ماموریت های مختلف نظام اسلامی تبیین شده است.

او در ادامه، ایمان و اخلاص را رکن اصلی فعالیت جهادی دانست و اظهار کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در هر جا عرصه بر کشور تنگ شده و محرومیتی وجود داشته این جوانان بوده اند که با تفکر بسیجی و روحیه جهادی ورود پیدا کرده و مشکلات را برطرف کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر جهادی مهمترین مولفه قوی شدن نظام اسلامی در گام دوم انقلاب است

تفکر جهادی مهمترین مولفه قوی شدن نظام اسلامی در گام دوم انقلاب است