مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-27اقتصادي

اختصاص 2 میلیارد ریال برای اجرای کمپ گردشگری سدسورال دهگلان


مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دهگلان از اختصاص مبلغ 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان برای انجام طرح مطالعاتی کمپ گردشگری سد سورال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دهگلان از اختصاص مبلغ 2 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان برای انجام طرح مطالعاتی کمپ گردشگری سد سورال در این شهرستان خبر داد.

بهزاد غفوری امروز سه شنبه (5 مردادماه) در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دهگلان با توجه به اهمیت منطقه نمونه گردشگری سد سورال و نیاز به انجام طرح مطالعاتی اجرای کمپ گردشگری در این منطقه، مبلغ دو میلیارد ریال برای انجام این طرح مصوب شد.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دهگلان سپس با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آسفالت روستاهای هدف گردشگری گزگزاره علیا و سفلی، رامول و منطقه نمونه گردشگری سدسورال، افزود: آسفالت این مسیر علاوه بر رونق گردشگری، باعث رونق بخش کشاورزی در این منطقه خواهد شد که امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی و حضور سرمایه گذاران در این منطقه بکر و زیبا طرح های مختلف گردشگری نیز اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 میلیارد ریال برای اجرای کمپ گردشگری سدسورال دهگلان

اختصاص 2 میلیارد ریال برای اجرای کمپ گردشگری سدسورال دهگلان