مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-27ورزشي

طرح شادمانه های غدیر در استان بوشهر برگزار می شود


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: طرح شادمانه های غدیر با مشارکت 12 سازمان مردم نهاد در استان بوشهر برگزار می شود.

- ، محمد مظفری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح بوشهر استان دوستدار کودک و در مسیر فعالیت های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان بوشهر، طرح آموزشی و اجتماعی شادمانه های غدیر همزمان با دهه ولایت و امامت در مناطق کم برخوردار استان آغاز شد.

وی افزود: طرح بوشهر استان دوستدار کودک از سه سال پیش با هدف توانمند سازی خانواده ها و کودکان استان بوشهر در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و با محوریت آموزش در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون جشنواره ها، همایش ها و برنامه های متعددی در شهرستان های ده گانه استان به اجرا درآمده است.

مظفری برگزاری دوره های آموزشی برای خانواده ها در مناطق کمتر برخوردار، دوره های آموزشی مختلف برای مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی با همکاری آموزش و پرورش و بهزیستی، طرح یه لقمه بازی و جشنواره های مختلف فرهنگی و ورزشی را از جمله فعالیت های طرح بوشهر شهر دوستدار کودک عنوان کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر اجرای طرح شادمانه های غدیر را در ادامه همین طرح معرفی کرد و افزود: شادمانه های غدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شادمانه های غدیر در استان بوشهر برگزار می شود

طرح شادمانه های غدیر در استان بوشهر برگزار می شود