مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-27سياسي

مجلس باید پاسخ محکمی به اظهارات رییس جمهور دهد


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور، مجلس را مانع رفع تحریم ها دانسته و ما باید پاسخ محکم و مستدلی به وی بدهیم.

- ، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی،گفت: اخیراً رییس جمهور علت به نتیجه نرسیدن برجام را اقدامات مجلس و مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران دانسته و با قاطعیت گفته است که مجلس مانع رفع تحریم ها شده است.

وی افزود: حتما باید مجلس شورای اسلامی پاسخی محکم، مستدل و منسجم به این اظهارات رییس جمهور دهد و این مسئله اهمیت زیادی دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: این روزها شاهد گرانی آهن، سیمان، میلگرد و تورم کمرشکن هستیم و لازم است مجلس عکس العمل درخوری در این وضعیت نشان دهد و طرح و لایحه ای را در دستور کار قرار دهد که مشکلات مردم را حل کند.

ذاکر تأکید کرد: مجلس حتماً باید به شبهاتی که از سوی دولتمردان مطرح می شود، پاسخ دهد و انتظار از مجلس انقلابی آن است که پاسخی منطقی و انقلابی برای آنان داشته باشد.

علی نیکزاد که ریاست بخشی از جلسه را برعهده داشت، اظهار داشت: مسائلی که مطرح کردید اهمیت زیادی دارد اما مجلس مطابق با قانون آیین نامه داخلی اداره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید پاسخ محکمی به اظهارات رییس جمهور دهد

مجلس باید پاسخ محکمی به اظهارات رییس جمهور دهد