مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-27ورزشي

ورزشکاران هزینه اغراق ژاپن را پرداخت خواهند کرد


سازمان دهندگان المپیک ژاپن در مورد آب وهوای ژاپن در زمان برگزاری مسابقات واقعیت را نگفتند و اکنون ورزشکاران هزینه آن را پرداخت می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی سازمان دهندگان المپیک ژاپن در مورد آب وهوای ژاپن در زمان برگزاری مسابقات واقعیت را نگفتند و اکنون ورزشکاران هزینه آن را پرداخت می کنند.

به نقل از یاهو نیوز، خط پایان مسابقه سه گانه مردان صبح دوشنبه چیزی شبیه به صحنه میدان جنگ به نظر می رسید، ورزشکاران از شدت گرمای زیاد بر روی زمین افتاده بودند.

مربیان به کمک ورزشکاران گرمازده رفتند هرچند در تلاش برای غلبه بر گرما، زمان شروع بازی های المپیک به ساعت 6:30 صبح منتقل شده است اما دمای هوا در زمان شروع با رطوبت نسبی 67.

1 درصد به 85 درجه می رسد.

البته ژاپنی ها به دلیل آفتاب سوزان، دمای بالای هوا، رطوبت سنگین طبیعی هرگز مجبور به عذرخواهی نخواهند بود، اما چنانچه ضعف و بی حالی ورزشکاران در این شرایط ادامه یابد، ژاپنی ها به دلیل این شرایط، یک عذرخواهی به همه بدهکارند چون در مورد شرایط آب وهوایی اغراق کردند.

پیش از این ژاپن در مورد بازی های المپیک گفته بود، چندین روز هوای معتدل و آفتابی، این دوره مسابقات را برای ورزشکاران لذت بخش خواهد کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران هزینه اغراق ژاپن را پرداخت خواهند کرد

ورزشکاران هزینه اغراق ژاپن را پرداخت خواهند کرد