مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:302021-07-27ورزشي

فراخوان افراد بالای 55 سال به مراکز واکسیناسیون استان مرکزی


تمامی افراد 55 سال به بالا که تاکنون با آتها تماس گرفته نشده از امروز سه شنبه پنجم مرداد به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

- ، سید محمد جمالیان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران درباره واکسیناسیون گروه های هدف اظهار کرد: از امروز مورخ 5 مرداد ماه 1400 تمامی افراد 55 تا 60 سال اراکی می توانند با در دست داشتن کارت ملی به یکی از 4 مراکز واکسیناسیون (ساختمان شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی اراک سالن ورزشی شهید ساکی، سالن ورزشی یادگار امام واقع در کوی رضوی، مرکز تزریق واکسن واقع در انتهای خیابان قائم مقام، جنب استخر شهرداری و مرکز تجمیعی مصلی بیت المقدس اراک)، مراجعه کرده و واکسن نوبت اول خود را دریافت کنند.

وی افزود: در شهرستان ها استان مرکزی، افراد بالای 55 سال با مراجعه به مراکز واکسیناسیون تعیین شده نسبت به انجام این امر مهم اقدام کنند.

جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: افرادی که بر اساس تاریخ ثبت شده در کارت واکسیناسیون، زمان تزریق نوبت دوم واکسن آسترازنکا آنها فرا رسیده است؛ می توانند به مصلی بیت المقدس (درب میدان البرز) مراجعه کرده و دُز یادآور واکسن خود را دریافت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: با وجود اینکه چهارم مردادماه، آخرین فرصت مراجعه افراد بالای 60 به منظور دریافت واکسن بود، مجدداً این فرصت تمدید شده است و این گروه سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان افراد بالای 55 سال به مراکز واکسیناسیون استان مرکزی

فراخوان افراد بالای 55 سال به مراکز واکسیناسیون استان مرکزی