مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:202021-07-27سياسي

وحیدی: چرا لایحه رتبه بندی معلمان در دستور کار مجلس قرار نمی گیرد؟


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از عدم بارگذاری گزارش شور دوم کمیسیون در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان و عدم بررسی این لایحه در صحن مجلس انتقاد کرد.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از عدم بارگذاری گزارش شور دوم کمیسیون در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان و عدم بررسی این لایحه در صحن مجلس انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد وحیدی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: طرح ها و لوایحی که در صحن مجلس مطرح می شود باید براساس اولویت بندی باشد، کلیات لایحه رتبه بندی معلمان چندی پیش با آرای 99 درصدی در مجلس تصویب شد و پس از بررسی دو شوری آن گزارش شور دوم آن در اختیار هیات رییسه قرار گرفت تا در سامانه بارگذاری شده و در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما متاسفانه این گزارش هنوز در سامانه بارگذاری نشده تا نمایندگان نیز پیشنهادات خود را ارائه دهند هم دولت فعلی و هم دولت آینده با اجرای رتبه بندی معلمان موافق هستند اما متاسفانه هیات رییسه جلوی بررسی این لایحه را گرفته است، امروز این مسائل اولویت مجلس است.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: بنده و اعضای هیات رییسه مخلص معلمان هستیم، آقای پورسید از سوی هیات رییسه معرفی شدند تا جلسه ای با کمیسیون آموزش برگزار کنند و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: چرا لایحه رتبه بندی معلمان در دستور کار مجلس قرار نمی گیرد؟

وحیدی: چرا لایحه رتبه بندی معلمان در دستور کار مجلس قرار نمی گیرد؟