مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:202021-07-27اقتصادي

ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان ها بی سابقه است


میزان فعلی مراجعه به بیمارستان نسبت به یک سال و نیم گذشته بی سابقه بوده است و این میزان از حجم مراجعه و بستری از ابتدای کرونا تا الان را نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، خسرو صادق نیت، رییس بیمارستان امام خمینی، با اشاره به وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی، بیان کرد: ما بیش از 500 تخت بیمارستان را به بیماران کرونایی اختصاص دادیم و مراجعات ما به شدت افزایش پیدا کرده است، روزانه حدود 400 نفر مراجعه سرپایی داریم و بیش از 300 نفر هم بستری موقت برای دریافت درمان هایی مثل رمدسیور و امثال آنها داریم.

وی ادامه داد: این میزان مراجعه به بیمارستان در یک سال و نیم گذشته بی سابقه بوده است، در حقیقت این میزان از حجم مراجعه و بستری از ابتدای کرونا تا الان را نداشتیم.

صادق نیت در مورد علائم بیماران مبتلا به کرونا، افزود: خیلی از افراد با علائم سرماخوردگی مبتلا می شوند و فکر نمی کنند که کرونا باشد، بنابراین ممکن است دیرتر درمان را شروع کنند و مراقبت های بهداشتی دیگر را انجام ندهند.

وی گفت: بعضی ها هم به علائم مسمومیت غذایی دچار می شوند، مثل تهوع، استفراغ و اسهال و چون باز هم احتمال ابتلا به کرونا را نمی دهند ممکن است دیر اقدام کنند و وقتی درمان را به تعویق بندازند با وضعیت های شدیدتری به ما مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان ها بی سابقه است

ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان ها بی سابقه است