مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-27سياسي

تشکیل کمیته های نمای متناظر تهران برای سایر شهرهای کشور لازم الاجرا شد


رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از لازم الاجرا شدن تشکیل کمیته های نمای متناظر شهر تهران برای سایر شهرهای کشور خبر داد.

- رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از لازم الاجرا شدن تشکیل کمیته های نمای متناظر شهر تهران برای سایر شهرهای کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: در جلسه روز گذشته شورای عالی معماری و شهرسازی تعدادی از دستاوردهای مدیرت شهری دوره پنجم به عنوان رویه به کل کشور تحت عنوان دستورالعمل و آیین نامه مصوب شد.

وی افزود: در فرایند تدوین آیین نامه چگونگی رسیدگی به توسعه شهری و نظارت بر اجرای آن ها موضوع مواد 54 و 53 مصوبه هیات دولت بوده و 3 موضوع اساسی که شورای شهر تهران در این دوره عملیاتی کرد به عنوان قانون در شواری عالی معماری کشور گنجانده شد.

یکی از این موارد طرح های توسعه محله ای است که به عنوان سطح سوم طرح های توسعه شهری در کشور شناخته شد و در سلسله مراتب توسعه شهری به مقررات اضافه شد.

وی ادامه داد: دیگر موضوع نظام پایش و ارزیابی مستمر طرح جامع شهر تهران بود که در این دوره مدیریت شهری به آن توجه شد و به عنوان مقررات معماری و شهرسازی برای همه شهرهای کشور با همان چارچوب و الگویی که در کمیسیون معماری و شهرسازی و با توافق وزارت راه و شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته های نمای متناظر تهران برای سایر شهرهای کشور لازم الاجرا شد

تشکیل کمیته های نمای متناظر تهران برای سایر شهرهای کشور لازم الاجرا شد