مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-27اقتصادي

پیشنهاد 2 میلیارد دلاری بزوس به ناسا برای بازپس گیری قرارداد سفر به ماه!


جف بزوس که به تازگی به فضا سفر کرده و بازگشته است در روز دوشنبه به ناسا پیشنهاد پرداخت مبلغ دو میلیارد دلار برای بازپس گیری قرارداد ارسال فضانوردان به ماه داد.

- پیشنهاد 2 میلیارد دلاری "بزوس" به ناسا برای بازپس گیری قرارداد سفر به ماه! "جف بزوس" که به تازگی به فضا سفر کرده و بازگشته است در روز دوشنبه به ناسا پیشنهاد پرداخت مبلغ دو میلیارد دلار برای بازپس گیری قرارداد ارسال فضانوردان به ماه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، جف بزوس اعلام کرد که در صورتی که آژانس فضایی ایالات متحده آمریکا این قرارداد را با شرکت بلواوریجین تنظیم کند حاضر است تا دو میلیارد دلار از هزینه های ناسا را پوشش دهد.

ناسا در ماه آوریل قراردادی 2.

9 میلیارد دلاری با شرکت اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک بست تا فضاپیمایی برای ارسال فضانوردان به سطح ماه تا سال 2024 بسازد و پیشنهادات شرکت بلواوریجین و داینتیکس(Dynetics) را رد کرد.

این آژانس فضایی به کمبود بودجه خود، تعداد سفرهای اثبات شده ی اسپیس ایکس و سایر موارد قرارداد اشاره کرده است.

بزوس در نامه ای به بیل نلسون(Bill Nelson)، مدیر ناسا، اعلام کرد که شرکت بلو اوریجین تا سقف دو میلیارد دلار برای انجام این ماموریت به ناسا پرداخت خواهد کرد و در ازای آن قراردادی با مبلغ مقطوع از ناسا درخواست کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد 2 میلیارد دلاری بزوس به ناسا برای بازپس گیری قرارداد سفر به ماه!

پیشنهاد 2 میلیارد دلاری بزوس به ناسا برای بازپس گیری قرارداد سفر به ماه!