مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-27اقتصادي

واگذاری کارخانه رب اسدآباد به موسسه مالی اعتباری نور گرگان صحت ندارد


مدیر داخلی کارخانه رب مارال فروز غرب اسدآباد گفت: گزارش چند روز پیش یکی از روزنامه های محلی استان همدان در رابطه با اینکه طی حکمی دادستان گرگان کارخانه رب شهرستان اسدآباد را به مؤسسه مالی و اعتباری نور شعبه گرگان واگذار کرده گونه صحتی ندارد.

- ایسنا/همدان مدیر داخلی کارخانه رب مارال فروز غرب اسدآباد گفت: گزارش چند روز پیش یکی از روزنامه های محلی استان همدان در رابطه با اینکه طی حکمی دادستان گرگان کارخانه رب شهرستان اسدآباد را به مؤسسه مالی و اعتباری نور شعبه گرگان واگذار کرده گونه صحتی ندارد.

مهدی رستمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در رابطه با انتقال کارخانه رب اسدآباد هیچ اتفاقی رخ نداده و تغییری در انتقال سهام صورت نگرفته و کارخانه کماکان با همان ظرفیت قبل باقی است.

وی تصریح کرد:سرمایه اولیه ساخت و تمامی سرمایه در گردش کارخانه از ابتدا طی این ادوار متعلق به این مؤسسه مالی و اعتباری بوده است.

رستمی با بیان اینکه برای تاسیس هر شرکت انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل الزامی است و کارخانه رب اسدآباد هم از این امر مستثنی نبوده ، تصریح کرد:هیئت مدیره و مدیر عامل سابق کارخانه از سال 97 تا پایان سال 99 دارای سمت بوده اند و با پایان دوران تصدی مدیرعامل و هیئت مدیره سابق کارخانه،از سال گذشته موسسه نور تقاضا دارند که کارخانه به آنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری کارخانه رب اسدآباد به موسسه مالی اعتباری نور گرگان صحت ندارد

واگذاری کارخانه رب اسدآباد به موسسه مالی اعتباری نور گرگان صحت ندارد