مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-27ورزشي

ترکاشوند: والیبالیست های ناشنوا کار سختی در ایتالیا خواهند داشت


سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: چون 2 سال این تیم رها شده بود و برنامه خاصی نداشت، برای آماده سازی والیبالیست های ناشنوا جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، - سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: چون 2 سال این تیم رها شده بود و برنامه خاصی نداشت، برای آماده سازی والیبالیست های ناشنوا جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، کار سختی را در ایتالیا خواهیم داشت.

محمد ترکاشوند در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی والیبال ناشنوایان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا، اظهار کرد: برای آماده سازی والیبالیست های ناشنوا جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در تیرماه، 30 والیبالیست را به اردوی آمادگی دعوت کردیم که از این تعداد 18 نفر به دومین اردوی آمادگی راه پیدا کردند.

وی افزود: متاسفانه این تیم چون مدت 2 سال رها شده بود و برنامه خاصی نداشت، انتخاب بازیکنان و آماده سازی آنها برای مسابقات قهرمانی جهان کار سختی است.

ترکاشوند پیرامون این پرسش که آیا نسبت به حریفان جهانی شناخت دارید یا خیر؟ تصریح کرد: تا جایی که اطلاع دارم 10 تیم در این مسابقات حضور دارند که روسیه، اوکراین، ترکیه و ایتالیا حریفان اصلی ما در قهرمانی جهان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکاشوند: والیبالیست های ناشنوا کار سختی در ایتالیا خواهند داشت

ترکاشوند: والیبالیست های ناشنوا کار سختی در ایتالیا خواهند داشت