مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-27سياسي

ترخیص محموله بزرگ مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی در کمتر از 24 ساعت


رییس کل دادگستری هرمزگان از آغاز روند بارگیری و ارسال محموله 1000 تنی مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس به سراسر کشور خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان از آغاز روند بارگیری و ارسال محموله 1000 تنی مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس به سراسر کشور خبر داد.

علی صالحی صبح امروز (پنجم مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در پی صدور دستور قضایی برای ترخیص فوری محموله 1000 تنی مرغ وارداتی موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس ، روند بارگیری و ارسال این محموله بزرگ به سراسر کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم نظارت دستگاه قضایی بر بازار و کنترل قیمت ها، اظهار کرد: در همین راستا و به منظور پیگیری حقوق عامه ، پس از صدور دستور قضایی، 1000 تن مرغ وارداتی موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس ، هم اکنون به وسیله تریلرها و کامیون های سنگین و نیمه سنگین در حال بارگیری و ارسال به مناطق مختلف کشور است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با قدردانی از همه کسانی که در این رابطه با مسئولان قضایی همکاری لازم را داشته اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ورود به موقع دستگاه قضایی به موضوع و در نتیجه همکاری خوب دستگاه های اجرایی و صاحبان کالا و البته با اطلاع رسانی به موقع موضوع از طریق رسانه ها به ویژه صدا و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص محموله بزرگ مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی در کمتر از 24 ساعت

ترخیص محموله بزرگ مرغ وارداتی از بندر شهید رجایی در کمتر از 24 ساعت