مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-27سياسي

نماینده بستان آباد: تصویب «ساماندهی پیام رسان ها» یعنی اختلال در کسب و کار مردم


محتوایی مجرمانه ای که در این طرح مطرح شده است با پارادیم های این پلتفورم ها و پیام رسان ها در تضاد است و همین تضاد باعث می شود که فعالیت آنها محدود و مسدود شود.

- نماینده بستان آباد: تصویب ساماندهی پیام رسان ها یعنی اختلال در کسب و کار مردم محتوایی مجرمانه ای که در این طرح مطرح شده است با پارادیم های این پلتفورم ها و پیام رسان ها در تضاد است و همین تضاد باعث می شود که فعالیت آنها محدود و مسدود شود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با عصر ایران با اشاره به طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی گفت: محتوای این طرح در طول یکماه و نیم گذشته چهار بار تغییر کرده است، این طرح مهم است اما اینکه اینقدر سریع و با فوریت بخواهیم آن را بررسی کنیم و آن هم به صورت اصل 85 بررسی شود درست نیست.

غلامرضا نوری قزلچه اظهار داشت: لازم است که ساماندهی در حوزه فضای مجازی انجام شود اما نه با این سبک و سیاقی که کمیسیون فرهنگی جلو می رود؛ متن نهایی کمیسیون فرهنگی که در حال حاضر در سامانه نمایندگان موجود است باعث ایجاد محدودیت ها برای دسترسی به پلتفورم ها و پیام رسان های اجتماعی می شود.

نماینده بستان آبادِ آذربایجان شرقی افزود: در این طرح پیام رسان ها را مکلف کردند که در کشور ثبت شوند و اگر ثبت نشوند بعد از چهار ماه مسدود می شوند، برخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بستان آباد: تصویب «ساماندهی پیام رسان ها» یعنی اختلال در کسب و کار مردم

نماینده بستان آباد: تصویب «ساماندهی پیام رسان ها» یعنی اختلال در کسب و کار مردم