مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:002021-07-27اقتصادي

فلنج و رینگ نیازی برای سیستم های تأسیساتی


فلنج ها قطعات فولادی هستند که برای برقراری اتصال به کار می روند و در این مطلب شما را بیشتر با این محصول آشنا کرده و انواع فلنج و رینگ و مصارف آن را توضیح خواهیم داد.

- ، فلنج و رینگ عبارتی است که آن را به دفعات شنیده ایم ولی شاید به طور دقیق ندانیم که این وسیله چه کارایی دارد و برای چه مصارفی استفاده می شود.

ما در این مقاله سعی می کنیم که شما را بیشتر با این محصول آشنا کنیم و به شما بگوییم که انواع فلنج و رینگ کدام اند و برای چه مصارفی کاربرد دارند.

اما قبل از هر چیز باید بدانید که فلنج و رینگ چیست.

در واقع فلنج ها قطعات فولادی می باشند که برای برقراری اتصال به کار می روند و می توانند لوله را به اقلام پایپینگی دیگر از جمله لرزه گیر، شیرآلات و … متصل کنند، در واقع فلنج یکی از راه هایی است که می توانیم دو لوله و یا یک لوله و سایر اقلام را به یک دیگر می چسبانیم.

طریقه نصب فلنج و رینگ برای نصب هر فلنج در ابتدا به هر لوله یک فلنج جوش داده می شود سپس سطح فلنج ها بر روی یکدیگر قرار گرفته می شود و با کمک پیچ و مهره آنها را به یکدیگر وصل می کنند.

برای محافظت از نشتی سیالات با استفاده از واشر یا گسکت آب بندی می شوند.

شرکت کارا پرنیان شرق بهترین قیمت لوله مانیسمان و نیز تجهیزات پتروشیمی و نفتی مانند لوله های فولادی، شیرآلات صنعتی همچون شیر درو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلنج و رینگ نیازی برای سیستم های تأسیساتی

فلنج و رینگ نیازی برای سیستم های تأسیساتی