مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-27سياسي

جای بنیاد کرمانشاه شناسی در بین المللی کردن روز ملی کرمانشاه خالی است


رییس اتاق بازگانی کرمانشاه با اشاره به جای خالی رویدادهای بین المللی به مناسبت روز ملی کرمانشاه، گفت: راه اندازی بنیاد کرمانشاه شناسی می تواند این خلا را پر کند و اتاق بازرگانی آمادگی دارد متولی دبیرخانه این انجمن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اتاق بازرگانی کرمانشاه، کیوان کاشفی  به مناسبت پنج مرداد روز ملی کرمانشاه ضمن گرامیداشت این روز و یاد شهدای عملیات مرصاد، اظهار داشت: تنها چند استان کشور روز ملی به نام خود دارند و حضور کرمانشاه بین این استان ها بیانگر اهمیت نامگذاری روز ملی کرمانشاه و یادبود عملیات مرصاد است.

وی با بیان اینکه استفاده از مجموع ظرفیت های استان در قالب روز ملی کرمانشاه نیازمند سازماندهی مناسب و مدیریت واحد است، خاطرنشان کرد: معتقدم تنها بخشی که می تواند مدیریت این سازماندهی را برعهده بگیرد بنیاد کرمانشاه شناسی است.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه این بنیاد شاخه ای از بنیاد ایران شناسی است که از چند سال قبل صحبت راه اندازی آن در کرمانشاه مطرح شد، اضافه کرد: متأسفانه آخرین باری که درباره این بنیاد اتفاقاتی رخ داد در سال های 93 و 94 بود و پس از آن هیچ اتفاق خاصی را شاهد نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای بنیاد کرمانشاه شناسی در بین المللی کردن روز ملی کرمانشاه خالی است

جای بنیاد کرمانشاه شناسی در بین المللی کردن روز ملی کرمانشاه خالی است