مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:502021-07-27سياسي

گام بلند سپاه اصفهان با واکسیناسیون روزانه 3 هزار نفر از مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج)، علی قمیان اظهار کرد:به مناسبت میلاد امام هادی و دهه ولایت شاهد افتتاح مرکز تجمعی واکسیناسیون در درمان و کمک مردم آمده است.

  قمیان گفت: با توجه به مکان فعلی مراکز واکسیناسیون موجود در شهر اصفهان 3 مرکز دیگر در دانشگاه آزاد اصفهان واحد خوراسگان ، مصلای نماز جمعه رهنان و دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر (در محدوده ملک شهر) انتخاب شده است و در روزهای آینده دو مرکز دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

  سخنگوی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: برای راه اندازی مراکز مذکور علاوه بر پشتیبانی های عمومی شهرداری ها، فولاد مبارکه و تامین واکسن از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مساعدت مسؤولان مراکز فوق از پشتیبانی تخصیص سایر نیروهای نظامی اصفهان بهره مند شدیم.

  وی همچنین افزود: با راه اندازی این مرکز روزانه بالغ بر 3 هزار نفر افراد مشمول واکسینه خواهند شد که گام مهمی در راستای کنترل بیماری کووید 19 در شهر اصفهان خواهد بود.

  قمیان در پایان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه در همه اتفاقات در کشور در میدان هستند و در راه کمک مردم خواهند بود همانطور که از ابتدای شروع ویروس کرونا بسیجیان با تلاش خالصانه اقدام به غربالگری در طرح شهید سلیمانی و اقدامات دیگر در زمینه مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند سپاه اصفهان با واکسیناسیون روزانه 3 هزار نفر از مردم

گام بلند سپاه اصفهان با واکسیناسیون روزانه 3 هزار نفر از مردم