مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:452021-07-27سياسي

عذرخواهی نامزدهای جانشینی مرکل از «اظهارات و رفتارهای ناشایست»


در فاصله تنها دو ماه مانده تا انتخابات سراسری آلمان، دو تن از نامزدهای برجسته احزاب این کشور برای تصدی پست صدراعظمی پس از آنگلا مرکل به دلیل رفتارشان با انتقادات شدید افکار عمومی مواجه شده اند.

- عذرخواهی نامزدهای جانشینی مرکل از اظهارات و رفتارهای ناشایست در فاصله تنها دو ماه مانده تا انتخابات سراسری آلمان، دو تن از نامزدهای برجسته احزاب این کشور برای تصدی پست صدراعظمی پس از آنگلا مرکل به دلیل رفتارشان با انتقادات شدید افکار عمومی مواجه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، آرمین لاشت، نامزد حزب محافظه کار دموکرات مسیحی برای مقام صدراعظم آلمان، تا کنون دو بار برای خنده بی جا درهفته گذشته به هنگام بازدید از یک شهر ویران شده بر اثر سیل عذرخواهی کرده است.

آنالنا بائربوک، نامزد حزب سبزها، نیز برای استفاده از کلمه ای نژادپرستانه خطاب به سیاهان در مصاحبه اخیر خود ابراز تاسف کرده است.

انجام حرکاتی که در رسانه های آلمانی به رفتار ناشایست تعبیر شده است، می تواند آسیبی جدی به چهره این دو نامزد در افکار عمومی وارد کند و انتخاب آنان را به بالاترین مقام اجرایی آلمان با مشکل مواجه سازد.

آلمان پس از 16 سال و برای اولین بار از سال 2005 بدین سو برای یک حیات سیاسی تازه بدون آنگلا مرکل به عنوان صدراعظم آماده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی نامزدهای جانشینی مرکل از «اظهارات و رفتارهای ناشایست»

عذرخواهی نامزدهای جانشینی مرکل از «اظهارات و رفتارهای ناشایست»