مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:452021-07-27اقتصادي

توزیع 6.7 میلیون لیتر نفت سفید در کردستان طی سال جاری


مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در سه ماه اول امسال 6 میلیون و 700 هزار لیتر نفت سفید در سطح استان توزیع شده که 5 میلیون لیتر مربوط به روستاها بوده است.

- عبدالله گیتی منش در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: سال گذشته 55 میلیون لیتر نفت سفید در سطح استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه توزیع نفت سفید در استان سالانه روند کاهشی دارد، عنوان کرد: با توجه به تلاشی که شرکت گاز در سطح استان در گازرسانی به روستاها می کند میزان توزیع نفت سفید هم روند کاهشی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد صنایع که بنا به هر دلیل در حال حاضر از سوخت مایع استفاده می کنند باید شناسایی و گازدار شوند که در این راستا کارگروهی تشکیل شده و گازدار کردن این واحدها با ایجاد انگیزه های مختلف انجام خواهد شد.

گیتی منش افزود: در سه ماه اول امسال 6 میلیون و 700 هزار لیتر نفت سفید در سطح استان توزیع شده که 5 میلیون لیتر مربوط به روستاها بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از روستاهای استان در مناطق صعب العبور قرار دارند معمولا از اول سال توزیع نفت سفید با توجه به جمعیت روستایی در سطح استان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6.7 میلیون لیتر نفت سفید در کردستان طی سال جاری

توزیع 6.7 میلیون لیتر نفت سفید در کردستان طی سال جاری