مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:402021-07-27سياسي

پنهانکاری شهرداری و ارتش/ شهردار شفاف سازی کند


عضو شورای شهر نسبت به پنهانکاری شهرداری در انجام تفاهم با ارتش نسبت به ساخت و ساز در پادگان 06 انتقاد کرد و گفت: هرگونه توافق بدون طی مراحل قانونی و تایید شورای شهر فاقد اعتبار است.

- ، محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر، در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به تذکرات و مکاتبات مکرر پیشین در خصوص تفاهم شهرداری تهران با ارتش و عدم موافقت شورای شهر به ساخت و ساز در این محدوده، از نبود و تعارض جدی محتوی با رویکرد شهر نفروشی و وجود ابهامات جدی در مبانی قانونی و توافقات اولیه و عدم طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم از شورای شهر در توافقات اولیه با ارتش انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه نگرانی های جدی در این باره مربوط به آثار زیست محیطی، اجتماعی، فرهنگی و عدم انجام مطالعات لازم و عدم نهایی شدن برخی گزارش ها و سکوت در اخبار رسانه ای، اظهار داشت: این مسائل حاکی از نوعی پنهان کاری بین شهرداری و ارتش در اجرای این تفاهم است.

حق شناس خطاب به شهردار اعلام کرد: شهرداری باید به صورت شفاف و رسمی آخرین اقدامات خود را در این زمینه به شورای شهر گزارش دهد.

وی با اشاره به اینکه معاملات مربوط به پادگان 06 نیازمند تأیید شورای شهر و وزارت کشور است، تاکید کرد: هرگونه توافق بدون طی این مراحل فاقد اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنهانکاری شهرداری و ارتش/ شهردار شفاف سازی کند

پنهانکاری شهرداری و ارتش/ شهردار شفاف سازی کند