مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:352021-07-27اقتصادي

هر اتوبوس برای شهرداری بیرجند چقدر آب می خورد؟


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند بیان کرد: نوسازی 40 اتوبوس حمل و نقل درون شهری در بیرجند در حال انجام است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند بیان کرد: نوسازی 40 اتوبوس حمل و نقل درون شهری در بیرجند در حال انجام است.

یدالله غلامپور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پیش از شیوع کرونا سرانه جابجایی روزانه مسافر در ناوگان حمل و نقلی عمومی 50 تا 55 هزار نفر بوده است که این میزان اکنون به 8 تا 12 هزار نفر رسیده است.

وی با بیلن اینکه اکنون در یک خط نیاز به اتوبوس جدید نداریم، تصریح کرد: تا پایان سال، 40 اتوبوس حمل و نقل درون شهری را نوسازی خواهیم کرد و برنامه ریزی ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون کار نوسازی سه اتوبوس تمام شده و در مرحله رنگ آمیزی است، بیان کرد: از لحاظ کمی و تعداد کمبود اتوبوس در شهرستان و شهرداری وجود ندارد، اما اتوبوس ها از لحاظ کیفی وضعیت مطلوب و خوبی ندارند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه دولت یارانه ای برای خرید اتوبوس ها به شهرداری نداده است، بیان کرد: اکنون برای خرید هر اتوبوس مبلغ 4 میلیارد تومان نیاز است که میزان بودجه شهرداری کفاف آن را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر اتوبوس برای شهرداری بیرجند چقدر آب می خورد؟

هر اتوبوس برای شهرداری بیرجند چقدر آب می خورد؟