مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:302021-07-27اقتصادي

گرانی مرغ قابل پیش بینی بود


رییس هیات مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در برخی شهرها به 45 هزارتومان افزایش یافته است، از سومدیریت های صورت گرفته در این حوزه به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، یعقوب یاوری، رییس هیأت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی، درباره افزایش قیمت مرغ در بازار طی روزهای اخیر، گفت: متأسفانه در روزهای اخیر، قیمت مرغ در برخی شهرها تا 45,000 تومان هم بالا رفته است؛ این مسأله کاملاً قابل پیش بینی بود و بارها به مسئولان مربوطه هشدار داده شد ولی رویه ناصواب و غلطی که در پیش گرفته شده، ظاهراً پایانی ندارد.

وی تصریح کرد: این نابسامانی ها ناشی از سوءمدیریت مدیران دولتی است که اقتصاد کشور را به این روز انداخته اند، در نتیجه چنین عملکردی هم مردم زیر فشار اقتصادی له شده اند و هم تولیدکنندگان بی انگیزه و از ادامه کار و تولید ناامید شده اند.

دولت دلال بزرگ است! این فعال بخش خصوصی با بیان اینکه در اقتصاد رانتی و دلال پرور نه سهمی برای تولیدکننده هست و نه مصرف کننده، گفت: چنین بستری جولانگاه دلالانی است که مخل اقتصاد و توسعه هستند و در چنین فضایی بیشترین بار مسئولیت بر عهده مدیران دولتی است.

اگرچه در اقتصاد دولتی ما، دلال بزرگ خود دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی مرغ قابل پیش بینی بود

گرانی مرغ قابل پیش بینی بود