مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-27ورزشي

جهاددانشگاهی نقش مهمی در اشتغال جوانان دارد


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اقدامات جهاددانشگاهی در رابطه با اشتغال زایی جوانان بسیار مهم و مفید است.

- /جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/ معاون اداره کل ورزش و جوانان زنجان: جهاددانشگاهی نقش مهمی در اشتغال جوانان دارد ایسنا/زنجان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اقدامات جهاددانشگاهی در رابطه با اشتغال زایی جوانان بسیار مهم و مفید است.

هادی شهبازی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت های جهاددانشگاهی در راستای اشتغال زایی و توانمندسازی جوانان، اظهار کرد: دوره های توانمندسازی جوانان و اشتغال زایی که در جهاددانشگاهی برای جوانان برگزار می شود، می تواند نقش بسیار مهمی در آینده شغلی این قشر داشته باشد.

وی افزود: فعالیت های جهاددانشگاهی برای توانمندسازی جوانان کمک می کند تا جوانان توانمند شده و به سمت کارآفرینی حرکت کنند و علاوه بر خود، برای افراد دیگر جامعه نیز اشتغال زایی کنند و همکاری جهاددانشگاهی با دیگر سازمان های مربوط به حوزه جوانان و توانمندسازی آن ها اقدامی مهم و مفید است.

شهبازی با بیان اینکه برخی طرح ها برای اولین بار در استان زنجان اجرا شد و با اجرای موفق طرح، به سایر استان ها نیز گسترش یافت، ادامه داد: به طور کلی جهاددانشگاهی خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی نقش مهمی در اشتغال جوانان دارد

جهاددانشگاهی نقش مهمی در اشتغال جوانان دارد