مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:202021-07-27اقتصادي

ناترازی تولید و مصرف موجب خاموشی هاست/ قطع برق 70 اداره و 300 واحد تجاری در همدان


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه ناترازی تولید و مصرف موجب خاموشی هاست گفت: برق 70 اداره و 300 واحد تجاری قطع شده است.

- شیرزاد جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به قطعی برق و مردمی که به این موضوع معترض هستند اظهار کرد: وضعیت امروز ناتراز بودن تولید و مصرف باعث شده تا قطعی های برق را در سطح کشور داشته باشیم .

وی ادامه داد: در حال حاضر 12 هزار مگاوات بین تولید و مصرف ناترازی وجود دارد یعنی مصرف ما 12 هزار مگاوات بیشتر از تولید برق کشورمان است و این خاموشی ها ناشی از آن است که یا باید مدیریت مصرف انجام دهیم یا خاموشی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از تاثیر تعطیلی پنج شنبه ها گفت و افزود: با تعطیلی پنج شنبه ها 18 مگاوات در استان تاثیر داشته است.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته دیسپاچینگ ملی سهم استان ها را اعلام کرده است بیان کرد: سهم همدان دیروز 615 مگاوات بود که امروز با خارج شدن یک نیروگاه از مدار سهم ما به 605 کاهش یافته که اگر حتی یک مگاوات افزایش مصرف باشد، برای جبران آن یک مگاوات خاموشی اعمال می شود.

 جمشیدی اضافه کرد: دیروز مصرف برق استان 767 مگاوات بود که بیش از 150 مگاوات بیشتر از سهم در نظر گرفته شده، مصرف کردیم و باید 150 مگاوات خاموشی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناترازی تولید و مصرف موجب خاموشی هاست/ قطع برق 70 اداره و 300 واحد تجاری در همدان

ناترازی تولید و مصرف موجب خاموشی هاست/ قطع برق 70 اداره و 300 واحد تجاری در همدان