مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:202021-07-27سياسي

قدردانی وزیر بهداشت از رییس ستاد کل نیروهای مسلح


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای از سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در بسیج همه امکانات نیروهای مسلح در روزهای گرفتاری کشور با ویروس منحوس کرونا قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وبدا، در نامه سعید نمکی به رییس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: نقش آفرینی عاشقانه آن عزیز ارجمند در جبهه های نورانی دفاع مقدس و خاطره معطر برادر بزرگوار شهیدتان همواره در تاریخ کشورمان جاودانه خواهد ماند.

وزیر بهداشت افزود: بسیج کلیه امکانات نیروهای مسلح که با دستور سریع و مشفقانه حضرتعالی در اولین روزهای گرفتاری کشور با ویروس منحوس کرونا صورت گرفت و تا امروز ادامه دارد موجب دلگرمی عمیق اینجانب و همکارانم در نظام سلامت شد که جا دارد صمیمانه از این محبت برادرانه سپاسگزاری کنیم.

بی تردید این حماسه بی بدیل نیز که در اوج تحریم و تنگدستی کشور خلق شد همچون افتخارات ایام دفاع مقدس جاودانه خواهد ماند و نام زنان و مردان دلداده و جان برکفی که تن بر آتش بلا زدند تا هموطنی در شعله های سرکش بیماری نسوزد نیز همچون نام بلند شهیدان و ایثارگران بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.

عزت و سلامتی آن عزیز ارجمند را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی وزیر بهداشت از رییس ستاد کل نیروهای مسلح

قدردانی وزیر بهداشت از رییس ستاد کل نیروهای مسلح