مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:152021-07-27ورزشي

سیاستگزاری دوچرخه سواری بانوان ربطی به شورای ششم مشهد ندارد


عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد گفت: موضوع ایستگاه های دوچرخه و سیاستگزاری و برنامه ریزی آن در دوره شورای فعلی انجام شده و شورای ششم قبل از استقرار هیچ گونه دخل و تصرف و تصمیمی در این رابطه نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مهدی ناصحی در واکنش به برخی مباحث نسبت به اعمال محدودیت در دوچرخه سواری بانوان اظهار کرد: شورای ششم در چند هفته اخیر در مرحله بررسی گزینه های شهردار منطبق بر شاخص ها بوده است و تاکنون هیچ گونه ورود مصداقی به برنامه های اجرایی و حتی سیاستگزاری های شورای پنجم نداشته و ندارد.

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: شایسته است شورای پنجم که مدعی حمایت از بانوان بود لیست بوستان های بانوان و فضاهای مدنظر برای ورزش زنان را رسما اعلام می کرد تا مشخص شود سرانه ورزش بانوان نسبت به استانداردهای لازم چه فاصله زیادی دارد.

وی ادامه داد: بهتر است مدیریت شهری و شهرداری مشهد به جای پروژه های نمایشی و پرهیاهو که نیازسنجی و مطالعات میدانی و پیوست فرهنگی مشخصی ندارد به مسائل اصلی شهر پرداخته و به جای فرافکنی به طور شفاف، پاسخگوی چهار سال عملکرد خودش در زمینه های مختلف از جمله ورزش بانوان و نیز ورزش همگانی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستگزاری دوچرخه سواری بانوان ربطی به شورای ششم مشهد ندارد

سیاستگزاری دوچرخه سواری بانوان ربطی به شورای ششم مشهد ندارد