مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:152021-07-27سياسي

تبلور فرهنگ شهادت در جامعه پیشرفت های ملی را تضمین می کند


اگر حقیقت ناب شهید و فرهنگ شهادت در عرصه های مختلف در جامعه متبلور شود، پیش روندگی و اعتلای آرمان اسلام و انقلاب و پیشرفت های ملی بیش از پیش تضمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین رونمایی از کتاب تبسم وصل (برگرفته از زندگی نامه شهید امیر حاج امینی) با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و مدیر عامل سازمان توسعه منابع انرژی و وحید حاج امینی برادر شهید امینی در صنایع شهید امینی مجموعه سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع برگزار شد.

امیر حاتمی در این مراسم با بیان اینکه شهداء ستارگان درخشانی هستند که عالم از وجودشان روشن است، گفت: با این ستاره های درخشان می توان راه را پیدا کرد.

وی با تأکید بر تدوین زندگی نامه شهداء و تاثیر شگرف آن در جامعه، یادآور شد: اگر جنبه های حقیقی شخصیت شهداء و نقششان در استقلال و اقتدار ملی به درستی ترسیم گردد، آیندگان و نسل های آینده از آن به بزرگی یاد خواهند کرد.

وزیر دفاع خاطر نشان کرد: اگر حقیقت ناب شهید و فرهنگ شهادت در عرصه های مختلف در جامعه متبلور گردد، پیش روندگی و اعتلای آرمان اسلام و انقلاب و پیشرفت های ملی بیش از پیش تضمین خواهد شد.

امیر حاتمی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و نیز ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را یک تکلیف دانست و افزود: جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلور فرهنگ شهادت در جامعه پیشرفت های ملی را تضمین می کند

تبلور فرهنگ شهادت در جامعه پیشرفت های ملی را تضمین می کند