مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-27ورزشي

نوبت واکسیناسیون کرونا در استان مرکزی به افراد 55 سال رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از آغاز واکسیناسیون کرونا افراد بالای 55 سال یعنی متولدین 1345 به قبل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سید محمد جمالیان درباره واکسیناسیون گروه های هدف اظهار کرد: از روز سه شنبه مورخ 5 مردادماه 1400 کلیه افراد 60_55 اراکی می توانند با در دست داشتن کارت ملی به یکی از 4 مراکز واکسیناسیون (ساختمان شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی اراک سالن ورزشی شهید ساکی، سالن ورزشی یادگار امام واقع در کوی رضوی، سومین مرکز تزریق واکسن واقع در انتهای خیابان قائم مقام، جنب استخر شهرداری و مرکز تجمیعی مصلی بیت المقدس اراک)، مراجعه کرده و واکسن دُز اول خود را دریافت کنند.

وی افزود: در شهرستان ها استان مرکزی، افراد بالای 55 سال با مراجعه به مراکز واکسیناسیون تعیین شده نسبت به انجام این امر مهم اقدام نمایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: افرادی که بر اساس تاریخ ثبت شده در کارت واکسیناسیون، زمان تزریق دُز دوم واکسن آسترازنکا آن ها فرا رسیده است؛ همچنان می توانند به مصلی بیت المقدس (درب میدان البرز) مراجعه کرده و دُز یادآور واکسن خود را دریافت کنند.

جمالیان بیان کرد: با وجود اینکه چهارم مردادماه، آخرین فرصت مراجعه افراد بالای 60 به منظور دریافت واکسن بود، مجدداً این فرصت تمدید شده است و این گروه سنی هر چه سریع تر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت واکسیناسیون کرونا در استان مرکزی به افراد 55 سال رسید

نوبت واکسیناسیون کرونا در استان مرکزی به افراد 55 سال رسید