مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-27سياسي

درخواست فراکسیون مستقلین برای بررسی گرانی ها و اعتراضات اخیر در مجلس


سخنگوی نشست فراکسیون مستقلین ولایی گفت: جهت بررسی مسائل اجتماعی و اعتراضات اخیر و گرانی ها، این فراکسیون خواستار جلسه اختصاصی به صورت علنی یا غیرعلنی در صحن برای بررسی این موضوع شدند.

- غلامرضا نوری قزلجه سخنگوی نشست فراکسیون مستقلین ولایی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست این فراکسیون اظهار داشت: موضوعاتی چون ناآرامی های اخیر در کشور، گرانی های افسارگسیخته و همچنین خیز جدید کرونا و تحولات پیرامون تشکیل کابینه دولت سیزدهم در این نشست مطرح شد.

  وی افزود: وزارت بهداشت باید برای افزایش امکانات لازم جهت بستری بیماران کرونایی اقداماتی انجام دهد، همچنین بر تسریع در واکسیناسیون و جبران عقب افتادگی تاکید شد.

مسئله قطعی برق واحدهای تولیدی دیگر موضوع مطرح در این جلسه بود، اخیرا در دولت تصمیم گرفته شده که برق خانوارها قطع نشود لذا به برخی صنایع از جمله تولیدکنندگان سیمان و فولاد فشار آمده و تولید آنها دچار اختلال شده است.

بخشی از افزایش قیمت این اقلام در بازر هم به همین دلیل می تواند باشد البته بخشی از این گرانی ها ناشی از اختلالات مدیریتی و نظارتی است اما این قطعی برق هم اثرات منفی به جا گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فراکسیون مستقلین برای بررسی گرانی ها و اعتراضات اخیر در مجلس

درخواست فراکسیون مستقلین برای بررسی گرانی ها و اعتراضات اخیر در مجلس