مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-27سياسي

چرا اجلاس سی و پنجم آموزش و پرورش برگزار شد/ مدارس مهر امسال چگونه بازگشایی می شوند


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به تشریح اهداف و دلیل برگزاری این همایش پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس کاملاً حضوری برگزار شود.

وی ادامه داد:اجلاس 35 به صورت مجازی با حضور حدود 50 نفر از اعضای شورای معاونان و مدیران حوزه ستادی در محل برگزاری اجلاس و حدود 1300 نفر از مدیران کل، رؤسای آموزش و پرورش و اعضای شورای معاونین استان ها از طریق غیر حضوری در مراکز استان ها و همچنین به استعداد چند میلیون نفر از مدیران مدارس، معلمان، جمعی از اولیاء و دانش آموزان در بستر شاد برگزار می شود.

احمدی لاشکی افزود: ممکن است عده ای این سوال را مطرح کنند که ضرورت برگزاری این اجلاس در روزهای پایانی دولت چیست؟ باید عرض کنم در دوران مسؤولیت آقای حاجی میرزایی اجلاس 34 پس از 4 سال وقفه با تاکید ایشان برگزار شد و خوشبختانه رضایت حدود 97 درصدی مدیران و روسای آموزش و پرورش را نیز به همراه داشته است.

امروز در مدت زمان کمتر از 11 ماه از اجلاس قبلی دستور برگزاری اجلاس 35 را صادر کردند، چراکه اعتقاد بر آن است ارائه مهم ترین برنامه ها، سیاست ها و راهبردهای آموزش و پرورش در چنین فضایی، با انگیزه مضاعف، آموزش یکپارچه نگاه و فهم مشترک، موجبات تعالی آموزش و پرورش را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اجلاس سی و پنجم آموزش و پرورش برگزار شد/ مدارس مهر امسال چگونه بازگشایی می شوند

چرا اجلاس سی و پنجم آموزش و پرورش برگزار شد/ مدارس مهر امسال چگونه بازگشایی می شوند