مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 03:452021-07-27اقتصادي

روایت متفاوت وضعیت جوی گلستان از زبان دو مدیرکل/ روزگار گلستان گرم و سرد شد!


گاهی برای جا انداختن فرهنگ صرفه جویی شاهد سوژه شدن اخبار در خروجی رسانه ها هستیم، این بار روایت آمارهای متناقض دو مدیر استان گلستان از وضعیت جوی خبرساز شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، تب داغ تابستان در نقشه جغرافیای ایران و استان گلستان وضعیت جوی متفاوتی رقم زده است، در نقطه ای روزگارِ گرم، خشکسالی را مهمان مردم کرده و در نقاطی دیگر تجربه بارش های تابستانی الطاف خداوندی را سرریز تشنگی زمین کرده تا لب های ترک خورده سیراب شوند؛ اما حکایت یک بام و دو هوای دو مدیر گلستانی در گزارش دهی وضعیت جوی در رسانه های مختلف استان شنیدنی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان در خبری که سوم مردادماه جاری بر روی خروجی خبرگزاری شبستان قرار گرفت گفته است؛ خوب است آگاهانه اخبار استان گلستان روایت شوند تا مردم دچار سردرگمی نباشند که بالاخره وضعیت جوی استان سرد است یا گرم، آن هم در روزهایی که مردم دل خوشی از وضعیت اقتصادی ندارند و استرس قطعی برق و آب در روزهای کرونایی به مشکلات آنها دامن می زند.

برای فرهنگسازی یک امر ضروری؛ نباید دست به دامان آمارهای متناقض شد، وقتی باور عمومی جامعه لطمه بخورد، مسوولان ناکارآمد جلوه می یابند و رسانه ها تاثیرناپذیر! پس چه خوب است تا می توانیم اعتماد اجتماعی را جلب و این مهم را ذبح اخبار متناقض نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت متفاوت وضعیت جوی گلستان از زبان دو مدیرکل/ روزگار گلستان گرم و سرد شد!

روایت متفاوت وضعیت جوی گلستان از زبان دو مدیرکل/ روزگار گلستان گرم و سرد شد!