مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 03:452021-07-27پزشكي

خدماتی دهی به 1500 بیمار سرپایی کرونا در گیلان/ رعایت پروتکل ها زیر 40 درصد است


معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به ارائه خدمات به هزار و 500 بیمار سرپایی کرونا در شبانه روز گذشته، گفت: میزان رعایت پروتکل ها به زیر 40 درصد رسیده است.

- آبتین حیدرزاده در گفتگو با در گیلان به مرز 300 نفر نزدیک شده است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 280 بیمار جدید نیازمند بستری در مراکز درمانی استان گیلان شناسایی و در بیمارستان های پذیرش شدند، افزود: تعداد مجموع بیمار کرونایی گیلان به بیش از 900 نفر رسیده است.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به بد حالی و بستری بودن 160 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه، گفت: علاوه بر این بیماران تعدادی بیمار بد حال در انتظار خالی شدن تخت های آی سی یو هستند.

وی به ادامه روند صعودی بیماران کرونایی در استان گیلان اشاره و اضافه کرد: در شبانه روز گذشته هزار و 500 بیمار سرپایی دلتا و همچنین افزایش حضور مسافران در استان گیلان را دو عامل مهم در افزایش آمارهای کرونایی در استان برشمرد و ادامه داد: متأسفانه عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حضور در دورهمی ها، تجمعات و اماکن شلوغ از دیگر عوامل محسوب می شود.

وی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در گیلان به زیر 40 درصد رسیده که این بسیار نگران کننده است، گفت: برای پیشگیری از بدتر شدن اوضاع کرونایی گیلان و این که طی دو هفته آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدماتی دهی به 1500 بیمار سرپایی کرونا در گیلان/ رعایت پروتکل ها زیر 40 درصد است

خدماتی دهی به 1500 بیمار سرپایی کرونا در گیلان/ رعایت پروتکل ها زیر 40 درصد است