مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 03:352021-07-27اقتصادي

کاهش رعایت پروتکل ها در ادارات و بانک های اهواز


رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در اهواز، گفت: اگر همه به صحبت های همکاران ما در حوزه بهداشت توجه می کردند قطعا امروز وضعیت شیوع بیماری متفاوت بود.

- دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش میزان مراجعات به مراکز منتخب غرب اهواز، اظهار کرد: میزان مراجعات به مراکز خصوصی نیز بالاتر رفته است بنابراین ویروس در جامعه فعال است.

از طرفی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی نیز کاهش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در غرب اهواز تقریبا به 50 درصد رسیده است در حالی که دو ماه پیش، بیش از 80 تا 90 درصد بود.

اکنون میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق حاشیه ای نیز 30 درصد است.

احمدی بلوطکی با تاکید بر لزوم وجود تهویه مناسب در ادارات، عنوان کرد: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل ها در ادارات و بانک ها کاهش یافته است به گونه ای که میزان رعایت پروتکل ها در بانک ها از 95 درصد به کمتر از 70 درصد رسیده است.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: اگر همه به صحبت های همکاران ما در حوزه بهداشت توجه می کردند قطعا امروز وضعیت شیوع بیماری متفاوت بود.

وی با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا در روزهای اخیر بیان کرد: کاهش دستورالعمل های بهداشتی همزمان با برگزاری تجمعات، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رعایت پروتکل ها در ادارات و بانک های اهواز

کاهش رعایت پروتکل ها در ادارات و بانک های اهواز