مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 03:252021-07-27ورزشي

تغییری که مجیدی در استقلال ایجاد کرده است/ هدف شکست دادن سپاهان


کارشناس فوتبال ایران با اشاره به حساسیت دیدار باقی مانده گفت: بازیهای استقلال را هیچ وقت نباید تشریفاتی و بدون حساسیت دانست چون میلیون ها انسان چشم شان به بازیها و نتایج آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان جایگاه سومی خود را تثبیت کرد و در دیداری که به لحاظ جدولی تشریفاتی به حساب می آمد، به پیروزی قاطعی برابر تیم اوج گرفته نساجی در قائم شهر رسید.

ایوب اصغرخانی در این خصوص اظهار داشت: هرگز نباید به دیدارهای تیمی مثل استقلال که میلیون ها هوادار چشم به نتایج آن دارند تشریفاتی نگاه کرد.

استقلال تیمی است که حتی اگر یک بازی تدارکاتی با یک تیم دسته یک یا دو هم داشته باشد، باز هم آن بازی مهم و حساس می شود، چه رسد به یک بازی رسمی در لیگ برتر.

ولو اینکه این بازی حساسیت جدولی نداشته باشد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: با شناختی که از فرهاد مجیدی دارم، او همیشه بهترین ها را می خواهد و در همین بازی به ظاهر تشریفاتی هم تلاشش را برای رسیدن به یک پیروزی با ارزش انجام داد و سرانجام به آن رسید.

معاون آکادمی باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان مقابل نساجی تعدادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتند و باز هم توانستند میزبان شان را شکست دهند؛ حتی وقتی 10 نفره شدند باز هم برتری خود را نسبت به حریف ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییری که مجیدی در استقلال ایجاد کرده است/ هدف شکست دادن سپاهان

تغییری که مجیدی در استقلال ایجاد کرده است/ هدف شکست دادن سپاهان