مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 03:152021-07-26اقتصادي

برق 100 اداره پر مصرف سیستان و بلوچستان قطع شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: برق 100 اداره و سازمان پرمصرف این استان به دلیل رعایت نکردن مصوبات ابلاغی در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق (50 درصد کاهش مصرف برق در ساعت اداری و 90 درصد کاهش مصرف بعد از ساعت اداری) قطع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، خلیل عوض زاده روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: بدنبال افزایش دمای هوا و بالارفتن مصرف برق در کشور و استان در هفته جاری و به جهت جلوگیری از بروز خاموشی در بخش خانگی و مراکز درمانی، تشدید برخورد با ادارات و دستگاه های اجرایی پر مصرف در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: مصرف برق تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی این استان به صورت 24 ساعته توسط مرکز پایش این شرکت رصد و اداراتی که نسبت به رعایت الگوی تعریف شده کوتاهی کنند برقشان قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به لزوم همکاری هر چه بیشتر مردم در مدیریت مصرف برق اشاره کرد و افزود: افزایش شدید دمای هوا و تداوم این شرایط در اکثر نقاط کشور طی هفته جاری در کنار فعالیت های صورت گرفته و استفاده از تمام توان نیروگاهی کشور، نیازمند همکاری مردم در کاهش مصرف برق و جلوگیری از خاموشی های احتمالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق 100 اداره پر مصرف سیستان و بلوچستان قطع شد

برق 100 اداره پر مصرف سیستان و بلوچستان قطع شد