مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-26پزشكي

افزایش 1.5 برابری بستری بیماران کرونایی در خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: میزان روزانه بیماران بستری کرونایی در استان خوزستان 1.

5 برابر نسبت به آمار هفته گذشته افزایش یافته همچنین بار مراجعه به بیمارستان ها از 2 هزار نفر به سه هزار و 500 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر فرهاد ابول نژادیان دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در حال حاضر بیمارستان های رازی، امام خمینی (ره)، امیرالمومنین(ع) و سینا اهواز در حال خدمات رسانی به بیماران کرونایی بوده و اگر لازم باشد بیمارستان های دیگری وارد چرخه پذیرش این بیماران می شوند.

وی افزود: بر خلاف افزایش روند بیماران سرپایی و بستری در استان، آمار فوت کرونایی در خوزستان هنوز افزایشی نشده به گونه ای که امروز 6 نفر فوتی داشتیم اگرچه معمولا 2 هفته بعد از افزایش بیماران بستری، میزان فوتی ها نیز افزایشی می شود و از این بابت نگران هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه در حال حاضر سه شهر اندیمشک، بهبهان و ماهشهر در وضعیت قرمز هستند گفت: اکنون در اندیمشک تعداد مراجعه به بیمارستان ها افزایش چندانی نداشته اما بیشترین مراجعه در شهرستان های بهبهان ، امیدیه، آبادان و اهواز است و احتمال دارد در روزهای آینده این شهرستان ها تغییر رنگ داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 1.5 برابری بستری بیماران کرونایی در خوزستان

افزایش 1.5 برابری بستری بیماران کرونایی در خوزستان