مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-26پزشكي

پس از تزریق واکسن کرونا چه کنیم؟


توصیه می شود که شب قبل از واکسیناسیون خواب خوب و راحتی داشته باشید و بطور کلی بهداشت خواب را رعایت کنید.

- همزمان با شتاب گرفتن تدریجی روند تزریق واکسن کرونا به گروههای سنی مختلف در کشور، به نظر می رسد بسیاری از مردم نسبت به رفتار تغذیه ای بعد از آن و نیز مراقبت های لازم، نیازمند اطلاعات کافی و مفید از سوی کارشناسان حوزه بهداشت و درمان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، به عقیده پزشکان و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان، تردیدی نیست که رعایت برخی نکات تغذیه ای و پرهیز از مصرف برخی غذاها، می تواند باعث ارتقای سلامت و تقویت کارایی سیستم ایمنی بدن افراد شود که این وضعیت مانع از بروز علائم و عوارض احتمالی ناشی از تزریق واکسن کرونا در آنان خواهد شد.

رییس گروه بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این روزها برای بسیاری از افراد، که برای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا آماده می شوند یا این واکسن را تزریق کرده اند، این سوال مطرح می شود که قبل و بعد از واکسیناسیون چه نکاتی را در تغذیه و رفتار خود باید رعایت کنند تا بیشتر به ایمنی آنها کمک شود.

دکتر زهرا اباصلتی افزود: به طور کلی می توان گفت ضروری است افراد با مواد غذایی که به سلامت و افزایش کارایی سیستم ایمنی بدن آنان در زمان واکسیناسیون کمک می کند، آشنا شوند تا بتوانیم علائم و عوارض احتمالی نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از تزریق واکسن کرونا چه کنیم؟

پس از تزریق واکسن کرونا چه کنیم؟