مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 01:552021-07-26پزشكي

اختصاص 155 میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص قزوین


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: 155 میلیارد ریال اعتبار درمانی از سوی وزارت بهداشت برای درمان بیماران خاص قزوین اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در نشست هماهنگی برای اعطای تسهیلات و بررسی مشکلات بیماران خاص استان  قزوین افزود: این اعتبار به شکل تسهیلات به بیماران خاص مانند تالاسمی، هموفیلی، اوتیسم و غیره و همچنین بیماران سرطانی و زوج های ناباروری که دارای شرایط لازم باشند اعطا می شود.

وی اضافه کرد:  با توجه به هزینه های بالای درمانی و دارویی بیماران یاد شده، ضرورت حمایت و مساعدت های لازم به آنان از سوی وزارت بهداشت لحاظ شده و این تسهیلات از طریق بانک های عامل به افراد واجد شرایط پرداخت می شود.

بیدخام تصریح کرد: این بیماران در شرایط کنونی که کرونا در جامعه تاخت و تاز می کند، بیشتر از سایر گروه ها در معرض آسیب هستند و به همین دلیل نیز توجه به شرایط سلامت آنها باید بیش از سایر اقشار در دستور کار متولیان سلامت قرار  گیرد.

این مسؤول بیان داشت: بیمارانی که تحت پوشش انجمن های حمایتی هستند از طریق این نهادها و کسانی که تحت پوشش نیستند از طریق مراجعه به مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 155 میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص قزوین

اختصاص 155 میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص قزوین