مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 20:252021-07-26اقتصادي

مردم مناطق محروم پیشتاز در کمک به توسعه عتبات


معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات از رشد 30 درصدی کمک های خیران به توسعه و بازسازی حرم های مطهر با وجود تنگنا های اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، یوسف افضلی روز دوشنبه با بیان اینکه مردم مناطق کم برخوردار و استان های محروم در کمک به توسعه حرم های مطهر پیشتاز هستند گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط خاص کرونایی، میزان اهداء نذر خیران حرم ساز در سال 99، نزدیک به 30 درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش یافت.

وی به نتیجه تازه ترین پایش آماری مشارکت مردمی در بازسازی و توسعه عتبات اشاره کرد و افزود: خیران حرم ساز در استان های سمنان، ایلام، کرمان، خراسان جنوبی و اردبیل بیش از میزان پیش بینی شده در فیض توسعه حرم های مطهر در سال 99 مشارکت داشتند.

افضلی گفت: برای ارزیابی میزان مشارکت در توسعه عتبات در سال گذشته، شاخص های مختلفی مانند عملکرد کلی استان ، سرانه 5 هزارتومانی مشارکت ، میزان مشارکت در طرح بنای نور ، جهش در میزان مشارکت ، کمک های نقدی و غیر نقدی ، پرداخت نذر از طریق درگاه آنلاین ، کمک متبرعان خاص و.

مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: براساس این ارزیابی، در شاخص عملکرد کلی استان ، هموطنان سمنانی، 12 درصد بیش از میزان پیش بینی شده در این باقیات الصالحات مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مناطق محروم پیشتاز در کمک به توسعه عتبات

مردم مناطق محروم پیشتاز در کمک به توسعه عتبات