مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 19:252021-07-26سياسي

طرح اهدای قرآن های خانگی به نیت شهدا اجرایی می شود


فرماندار زنجان با طرح پیشنهادی در ارتباط با اهدای قرآن به نیت شهدا گفت: پیشنهاد می کنیم طرح اهدای قرآن های خانگی در بین شهروندان اجرایی شود و در نهایت به نیت شهدا به مساجد اهدا شود.

- رضا عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری کنگره شهدا در استان فراتر از جمع آوری آثار و خاطرات شهدا و رزمندگان استان است، اظهار کرد: جمع آوری آثار و خاطرات شهدای زنجان بسیار ارزشمند بوده و در تاریخ ماندگار خواهد شد و آیندگان برای بررسی این عصر و قضاوت جمهوری اسلامی، به آثار مکتوب و آثار هنری مراجعه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: باید همه دستگاه های استان تلاش کنند تا آثار ماندگاری را جمع آوری و ثبت کنیم و حتما از همه ظرفیت های خود در شأن شهدای استان استفاده کنند.

فرماندار زنجان تصریح کرد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است و شهدای ما با تاسی از امام حسین(ع) جان عزیزشان را فدا کردند، تا با برگزاری باشکوه این کنگره دین خود را به شهدا ادا کنیم.

عسگری گفت: هرکس هرکاری در رابطه با برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدا و برای رونق، شکوه و ماندگاری این کنگره به عنوان فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل های آینده انجام دهد شرمنده شهدا نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اهدای قرآن های خانگی به نیت شهدا اجرایی می شود

طرح اهدای قرآن های خانگی به نیت شهدا اجرایی می شود