مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 19:102021-07-26ورزشي

24 ساعت با شبکه فوق تخصصی ورزش در المپیک!


شبکه به اصطلاح تخصصی ورزش با سوتی های پرشمار در ایام المپیک تبدیل به سوژه مخاطبان در فضای مجازی و حقیقی شده است! - گروه ورزشی جی پلاس؛ مصطفی معدنی ثانی: بازی های المپیک توکیو این روزها در جریان و شبکه ورزش نیز به عنوان اصلی ترین رسانه مشغول پوشش بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان است.

اما متاسفانه برخی افراد شاغل در این رسانه اطلاعات ورزشی بسیار پایینی دارند که کاملا توی ذوق می زند و نشان می دهد نظارت کیفی درستی بر برنامه سازی در تلویزیون وجود ندارد.

وجود خطا و اشتباه و یا به اصطلاح گاف رسانه ای یک پدیده طبیعی در تمام دنیاست و هیچ رسانه ای نیست که مرتکب اشتباه نشده باشد و به اصطلاح سوتی نداده باشد.

افزایش حجم کاری نیز در افزایش ضریب خطا موثر است اما داستان شبکه ورزش کاملا از این ماجرا جداست و چنانچه در ادامه خواهیم دید کاملا ناشی از آگاهی پایین و کمبود اطلاعات ورزشی است.

سکانس اول: مجری برنامه در خلال پخش رقابت های فوتبال المپیک با تاسف از این که تیم امید ایران در این رقابت ها حضور ندارد، با تاسف از شخص دیگر می پرسد چرا تیمی که زمانی با مهاجرانی قهرمان المپیک شده حالا نمی تواند در این رقابت ها حاضر باشد.

شخص دیگر این مساله را انکار و تذکر می دهد که این مساله صحت ندارد، اما مجری مذکور با قطعیت بر حرف خود پافشاری می کند و می گوید ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 ساعت با شبکه فوق تخصصی ورزش در المپیک!

24 ساعت با شبکه فوق تخصصی ورزش در المپیک!