مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 19:002021-07-26اقتصادي

بورس های جهانی بر سر دو راهی


شاخص های مهم بورسی جهان عملکرد مختلفی داشتند.

- شاخص های مهم بورسی جهان عملکرد مختلفی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بلومبرگ، نگرانی از تورم و کاسته شدن رشد اقتصادی در نتیجه کرونا کماکان تا حد زیادی روی انگیزه معامله گران برای وردو سرمایه های جدید به بازار تاثیر گذاشته است.

از سوی دیگر اختلاف نظر بین سیاست گذاران بر سر زمان مناسب برای پایان دادن به سیاست های حمایتی فعلی بالا گرفته و در حالی که برخی خواهان ادامه رویکرد فعلی برای چند ماه دیگر هستند، بقیه با نگرانی از سخت تر شدن کنترل تورم معتقدند باید به آهسته تر شدن سرعت رشد اقتصادی و طولانی تر شدن زمان احیا رضایت داد.

روابط بین آمریکا و چین بار دیگر به محدوده تنش بازگشته و پس از آن که وزارت بازرگانی آمریکا از تحریم 14 شرکت چینی به اتهام نقض حقوق بشر مسلمانان منطقه سن کیانگ خبر داد، حالا وزارت خارجه چین نیز اعلام کرد این کشور هفت شرکت و نهاد آمریکایی را به فهرست تحریم های خود اضافه می کند که ویلبور راس- وزیر بازرگانی آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ- معروف ترین شخص تحریم شده اخیر آمریکایی توسط چین است.

در دومین هفته از ماه ژوییه شمار متقاضیان دریافت مزایای بیکاری در آمریکا با افزایش 51 هزارنفری به 419 هزار نفر رسیده که کمی فعالان بازار را نسبت به بدتر شدن وضعیت در بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس های جهانی بر سر دو راهی

بورس های جهانی بر سر دو راهی