مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 18:302021-07-26سياسي

نتیجه انتخات شورای شهر احمدآباد مستوفی در بازشماری آرا تغییر نکرد


فرماندار اسلامشهر از بازشماری آرای صندوق های شهر احمدآباد مستوفی خبر داد و گفت: در پایان بازشماری آرا هیچ تغییری در نتیجه اعلام شده ایجاد نشد.

- خبرنگار مهر ، مسعود مرسلپور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از بازشماری آرای صندوق های شهر احمدآباد مستوفی خبر داد و گفت: در پایان بازشماری آرا هیچ تغییری در نتیجه اعلام شده ایجاد نشد.

مرسلپور افزود: بازشماری صندوق های باقی مانده شهر احمدآباد مستوفی روز یکشنبه با حضور اعضای هیأت های اجرایی و نظارت انجام شد تا همه صندوق های این شهر در دو مرحله مورد بازشماری کامل قرار گیرد.

وی ادامه داد: با همدلی و تعامل مناسبی که بین اعضای هیأت های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی و همچنین نظارت انتخابات ریاست جمهوری و میاندوره ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی وجود داشت انتخابات در شهرستان به خوبی برگزار شد.

فرماندار اسلامشهر در ادامه بیان داشت: با توجه به اطلاعیه شرکت توانیر در خصوص افزایش دمای هوا در روزهای آتی و ضرورت همراهی مردم در کاهش مصرف برق، از مردم عزیز اسلامشهر درخواست داریم مصرف آب و برق را مدیریت و مدیران ادارات نسبت به کاهش روشنایی فضاهای اداری اقدام کنند.

وی گفت: از کسبه و بازاریان شهرستان و همچنین متصدیان واحدهای تجاری و صنعتی نیز درخواست داریم تا نسبت به صرفه جویی در مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه انتخات شورای شهر احمدآباد مستوفی در بازشماری آرا تغییر نکرد

نتیجه انتخات شورای شهر احمدآباد مستوفی در بازشماری آرا تغییر نکرد