مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 18:152021-07-26اقتصادي

افزوده شدن یک میلیون و 400 هزار قطعه به ظرفیت مرغداری های خوزستان


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: یک میلیون و 400 هزار قطعه به ظرفیت مرغداری های خوزستان افزوده شد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: یک میلیون و 400 هزار قطعه به ظرفیت مرغداری های خوزستان افزوده شد.

عبدالامیر نیرومند در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که شامگاه چهارم مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده از سوی استاندار خوزستان برای توسعه بحث دامپروری در خوزستان، امکان صدور مجوز برای احداث واحدهای مرغداری به وجود آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در خوزستان نه تنها مازاد تولید نداریم، بلکه با کسری مواجه هستیم، افزود: بر این اساس، یک میلیون و 400 هزار قطعه به ظرفیت مرغداری های خوزستان افزوده شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ممنوعیت هایی در بحث صدور پروانه بهره برداری وجود داشت که اکنون با صدور مجوز برای احداث واحدهای مرغداری در خوزستان، این واحدها که در گذشته ساخته شده بودند اکنون وارد مدار تولید شده و می توانند به افزایش ظرفیت تولید مرغ استان کمک کنند.

نیرومند ادامه داد: واحدهای مرغداری در خوزستان وجود دارد که پروانه ندارند و نمی توانند نهاده دریافت کنند اما با پیگیری های انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن یک میلیون و 400 هزار قطعه به ظرفیت مرغداری های خوزستان

افزوده شدن یک میلیون و 400 هزار قطعه به ظرفیت مرغداری های خوزستان