مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 18:102021-07-26اقتصادي

موج قطع برق و خاموشی ها در راه است


با توجه به گرمای پیش رو، احتمال این که این میزان مصرف 66 هزار مگاوات دوباره رکورد بشکند، وجود دارد و این مسئله صنعت برق را در تنگنای بسیار سختی قرار داده است و باعث می شود که در این هفته دوباره احتمال قطعی برق بوجود بیاید.

- سخنگوی صنعت برق با توجه به گرمای پیش رو گفت: این مسئله صنعت برق را در تنگنای بسیار سختی قرار داده است و احتمال قطع خودکار برق برخی مشترکان وجود دارد.

رجبی مشهدی: * (با بیان این که روزهای بسیار گرمی را تا پایان هفته پیش رو داریم): با توجه به گرمای پیش رو، احتمال این که این میزان مصرف 66 هزار مگاوات دوباره رکورد بشکند، وجود دارد و این مسئله صنعت برق را در تنگنای بسیار سختی قرار داده است.

* (با تقدیر از مشترکان عمده و صنایع بزرگ و کوچکی که در این شرایط با برق همکاری می کنند): صنعت برق بر اساس مجوزهای اخذ شده در ماه های غیرگرم، نهایت همکاری را با این صنایع خواهد داشت.

* هم اکنون شاهد فاصله 11 هزار مگاواتی تولید و مصرف برق هستیم که این میزان فاصله تولید و مصرف را باید با فعالیت ها و برنامه های جابجایی بار صنایع و مشترکان عمده پر کنیم.

* (با اشاره به اینکه در صورت افزایش نیاز مصرف احتمال به کار افتادن رله های فرکانسی وجود دارد): به منظور حفظ پایداری شبکه، رله های فرکانسی بکار گرفته شده است و هنگامی که تراز تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج قطع برق و خاموشی ها در راه است

موج قطع برق و خاموشی ها در راه است